Gratis fragt

Levering 1-5 hverdage

Høj kvalitet til lave priser

Sikker betaling

MAXEL.DK HANDELSBETINGELSER

Indholdsfortegnelse

  1. Generelt
  2. Indgåelse af aftale
  3. Levering og montering
  4. Priser
  5. Betaling
  6. Fortrydelsesret og udvidet returret
  7. Reklamation
  8. Personoplysninger
  9. Forsikringer og abonnementer
  10. Kontakt

Bilag 1 - Standardfortrydelsesformular

 

1. Generelt


1.1 Disse betingelser gælder for køb af varer og andre ydelser på MAXELs hjemmeside www.maxel.dk

1.2 Det er kun forbrugere, der kan købe varer og ydelser (samlet defineret som ”produkter”) på MAXELs hjemmeside www.maxel.dk. Ved bestilling af produkter på www.maxel.dk bekræfter du, at du ikke køber produkter som erhvervsdrivende eller med henblik på videresalg. Ønsker du at handle som erhvervsdrivende, bedes du kontakte vores kundeservice eller tryk her.

1.3 www.maxel.dk er ejet og drives af MAXEL, Gl. Banegårdsplads 4, 4220 Korsør. Tlf.: 6913 8070. CVR-nr.: 35 94 61 52.


2. Indgåelse af aftale


2.1 En juridisk bindende aftale mellem dig og MAXEL er først indgået, når du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail. Indtil du modtager en ordrebekræftelse, er MAXEL berettiget til at annullere din ordre helt eller delvist, fx som følge af pris- og tekstfejl eller udsolgte varer, og hvis det sker, vil du naturligvis blive underrettet herom pr. e-mail.

2.2 Når du har afgivet en ordre på www.maxel.dk, vil du automatisk modtage en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke produkter du har bestilt. Denne e-mail er alene en elektronisk kvittering for, at vi har modtaget din ordre. Der er ikke på dette tidspunkt indgået en juridisk bindende aftale mellem dig og MAXEL.


3. Levering og montering


3.1 Levering og ind- og opbæring

3.1.1 For mindre varer, der kan sendes med normal post, tilbyder vi levering til alle adresser i Danmark. For større varer, der skal transporteres med fragtmand, såsom hvidevarer og TV, leverer vi til brofaste øer i Danmark. Vi kan desværre ikke levere til Grønland og Færøerne.

3.1.2 Vi leverer din vare 1-5 hverdage, efter du har modtaget din ordrebekræftelse, afhængig af varetypen, hvis ikke andet er anført ud fra den enkelte vare. (Læs mere om vores leveringsmuligheder og vilkår, herunder leveringsselskab mv..)

3.1.3  Du vil til enhver tid blive præsenteret for leveringsmulighederne og priser i indkøbskurven. 

3.1.4 Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder:

· Levering til hjemme- / firmaadresse.

· Levering til nærmeste kantsten foran adressen med fragtmand.

· Hjemmelevering med fragtmand.

3.1.5 Ønsker du at ændre det aftalte leveringstidspunkt, skal du give besked til vores kundeservice minimum 48 timer før det aftalte leveringstidspunkt. Har du ikke givet besked om ændret leveringstidspunkt, og er levering og/eller ind- og opbæring ikke mulig, skal du betale for en genlevering. Dvs. du opkræves det samme beløb, som du er blevet opkrævet for den forgæves levering. Forgæves levering anses ikke som udnyttelse af din fortrydelsesret, se nærmere nedenfor.

3.1.6 Hvis du har accepteret, at varen bliver stillet udenfor ved din ejendom, anses varen for leveret, og du bærer risikoen i forhold til eventuelt tyveri, skade eller lignende.

3.1.7 Hvor ind- og opbæring ikke er mulig, forbeholder vi os ret til alene at levere til kantsten efter aftale med dig.

3.2 Montering

3.2.1 I forbindelse med afgivelsen af din ordre har du mulighed for at tilkøbe montering af din vare. (Læs mere om vores monteringsmuligheder her.)

3.2.2 Montering udføres kun på brofaste øer.

3.2.3 Ønsker du at ændre det aftalte monteringstidspunkt, skal du give besked til vores kundeservice minimum 24 timer før det aftalte monteringstidspunkt. Har du ikke givet besked om ændret monteringstidspunkt, bliver du opkrævet 500 kr. for forgæves forsøgt montering.

3.3 Afregning af uforudsete omkostninger

3.3.1 Forbrug af el- og VVS-materiale ud over, hvad der er standardmonteret på varen, afregnes særskilt til montøren. Tidsforbrug til montering afregnes med 580 kr. pr. time. Der afregnes pr. påbegyndte 15 minutter. Du bedes sikre dig, at montøren udleverer kvittering for det betalte.

3.4 Montering af hvidevarer

3.4.1 Du kan tilvælge montering af hvidevarer i forbindelse med din bestilling. Har du bestilt dine varer og alligevel ønsker montering, kan du kontakte kundeservice. Nedenfor finder du vigtig information om montering af hvidevarer.

3.4.2 MAXEL installerer eller tilslutter ikke gas.

3.4.3 Før vores montør ankommer med dine nye hvidevarer, beder vi dig være opmærksom på:

· Lever forholdene ikke op til nedenstående krav, bør du kontakte en elektriker og/eller VVS-montør for at udbedre disse, inden MAXEL leverer varen. MAXEL har ikke autorisation til at udføre VVS- eller el-arbejde.

· Tjek altid målene på dine nye hvidevarer, da du selv står med ansvaret, hvis varen ikke kan være der.

· For at monteringen kan finde sted, er det en forudsætning, at vores montør har fri adgang til stedet, hvor der skal monteres.

· Du bedes sikre evt. afdækning af gulve på transportvejen gennem dit hjem, samt møbler og bordplader. Eventuelle skader, der er opstået som følge af manglende afdækning, er på dit eget ansvar.

· Vores montør skærer ikke i inventar eller borer huller for at trække slanger eller lignende. Dette skal være klargjort, inden montøren kommer.

· Før dine nye hvidevarer skal tilsluttes til strøm, skal du kontrollere, at din eksisterende elinstallation er lovlig opført. Montøren må ikke montere hvidevarer i en ulovlig elinstallation.

· Husk at tjekke, at emballagen er intakt, og gennemgå produktet for ridser og buler, inden du skriver under på modtagelsen.

· Prisen på hjemmelevering med ind- og-opbæring/montering er baseret på, at montøren kan klare opgaven alene. Opgaver, der kræver to montører (fx amerikanerskabe), opkræves en tillægspris.

· Ved levering over stueplan skal sækkevogn kunne komme uhindret op.

· Har du købt et integrerbart produkt (opvaskemaskine, køleskab mv.), monteres frontplader og lignende ikke under en standardinstallation. Men det er muligt at tilkøbe denne ydelse.

3.4.4 Når du skal have vaske- eller opvaskemaskiner monteret, skal du være opmærksom på:

· Der skal være en lettilgængelig tilslutningshane, der kan åbnes og lukkes, med en udvendig gevindstørrelse på 1/2" eller 3/4 (19 eller 24 mm).

· Afløbsrøret skal have en diameter på mindst 30 mm.

· Tilslutning af afløb skal kunne foretages min. 60 cm og maks. 90 cm over gulvet.

· På enkelte maskiner kan afløb foretages direkte til gulvafløb.

· Vandtilgang skal maks. være 1,2 m fra produktet.

· Hvis vandtilløbet skal igennem et skabsarrangement, skal du selv have klargjort et hul på min. 10 cm i diameter mellem skabene, inden montøren kommer og monterer din nye opvaskemaskine.

· Har du købt en vaske- eller opvaskemaskine med Waterproof/Aquastop, skal vandhanen være hævet min. 30 cm over gulv eller skabsbund.

· Hvis ikke andet er angivet, er alle vores opvaskemaskiner uden topplade, da de er skabt til underbygning, altså montering i øvrige skabselementer.

3.5 Bortskaffelse

3.5.1 Hvis du har købt servicen "bortskaffelse", skal du være opmærksom på:

· Montøren medtager kun produktet, hvis det står afmonteret og klar til afhentning.

· Husk at tømme de brugte hvidevarer for mad, tilbehør eller andet inden afhentningen. Køle- og frostvarer kan med stor fordel indpakkes i avispapir, som vil holde madvarerne kolde.

3.6 Dørvending

3.6.1 Hvis du har købt servicen "dørvending", skal du være opmærksom på:

· Ved leveringen af køle-/fryseskab skal du, når du bliver ringet op af montøren, oplyse, om køle-/ fryseskabet skal hængsles i højre eller venstre side af skabet.

3.7 Montering af elektronikprodukter

3.7.1 Nedenfor finder du vigtig information vedrørende montering af elektronikprodukter:

· Før dine nye elektronikprodukter skal tilsluttes til strøm, skal du kontrollere, at din bestående elinstallation er lovlig. Montøren må ikke montere produkter i en ulovlig elinstallation.

· Du bedes sikre evt. afdækning af gulve på transportvejen gennem dit hjem, samt møbler og bordplader. Eventuelle skader, der er opstået som følge af manglende afdækning, er på dit eget ansvar.

· Husk at tjekke, at emballagen er intakt og gennemgå produktet for ridser og buler, inden du skriver under på modtagelsen.

3.7.2 Særligt for montering af radio- og/eller tv-produkter:

· Du skal sørge for, at vores montør har fri adgang til det sted, hvor varen skal monteres.

· Varen pakkes ud og stilles på anviste plads, evt. medfølgende fod mv. monteres.

· Produktet tilsluttes strøm, og har du antennekabel, slutter vi også det til enten med medfølgende kabel eller med dit eget kabel.

· Vi tænder for varen og for Tv laver vi automatisk kanalsøgning – ønsker du at lave en manuel kanalsøgning, er du selvfølgelig velkommen til dette, når chaufføren er kørt.

· Efter at have besigtiget varen sammen med chaufføren og tjekket, at det er uden synlige fejl og skader, og at det står det ønskede sted, skriver du under på modtagelses- og monteringsblanketten, som chaufføren har med.


4. Priser


4.1 Alle priser er angivet i danske kroner, inkl. moms. Undtaget er forsikringer, der er momsfrie.

4.2 Vores priser opdateres løbende. Det er den pris, som fremgår af din ordrebekræftelse, som er fremsendt pr. e-mail, som du skal betale. De priser, der er angivet for de enkelte produkter på www.maxel.dk, er eksklusive leverings- og monteringsomkostninger.


5. Betaling


5.1 For at handle på www.maxel.dk skal du være fyldt 18 år og være i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer eller gøre brug af vores øvrige betalingsformer beskrevet i pkt. 5.2.

5.2 På www.maxel.dk kan du betale med Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, VISA, Eurocard/MasterCard og Maestro. Ydermere kan du benytte betalingsløsningen MobilePay samt søge om finansiering. OBS. Ved bankoverførsel er du ikke omfattet af indsigelsesordningen.

5.3 Beløbet hæves først fra din konto, når MAXEL har afsendt varen eller leveret ydelsen. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt.

5.4 Hvis der er bestilt flere på en ordre, og én eller flere af produkterne ikke kan leveres med det samme, trækker vi først betalingen for den eller disse produkter, når varerne afsendes eller leveret ydelsen. Dog sender vi normalt hele din ordre samlet, medmindre andet er aftalt for den specifikke ordre.

5.5 Ordrer over 1000 kr. skal godkendes vha. 3D Secure. 3D Secure betyder, at du får tilsendt en kode til din mobiltelefon for at kunne gennemføre købet. Det er en sikkerhed for dig, så det, hvis du har fået stjålet dine kreditkortoplysninger, ikke er muligt at købe for mere end 1000 kr. Læs mere om 3D Secure hos Nets her.

Alle produkter forbliver maxel ejendom, indtil fuld betaling sker. Den gældende pris er den pris, der fremgår på det tidspunkt, hvor du afgiver din bestilling.

5.6 Alle kreditkort, debetkort og MobilePay betalingstransaktioner gennemføres via det sikre betalingssystem OnPay, der er godkendt af NETS. Alle kortoplysninger transmitteres krypteret via en SSL (Secure Socket Layer) forbindelse.


6. Fortrydelsesret og udvidet returret


6.1 Fortrydelsesret ved køb af varer

6.1.1 Du kan uden begrundelse fortryde dit køb inden fortrydelsesfristen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og kan vi ikke levere disse samtidig, løber fortrydelsesfristen fra den dag, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

6.1.2 Du skal inden udløbet af fortrydelsesfristen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelse kan gives til os via e-mail til kundeservice@maxel.dk eller sendes til www.maxel.dk, Att.: Returcenter, Elmegårdsvej 2, 4242 Boeslunde. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som er vedlagt som bilag 1 til handelsbetingelserne. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Oplys gerne dit ordrenummer, som du finder på din ordrebekræftelse. I bunden af vores handelsbetingelser finder du ydermere den officielle standardfortrydelsesformular, som du også kan benytte, men som ikke er obligatorisk.

6.1.3 Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidigt at give os tydelig meddelelse om, at du fortryder købet.

6.1.4 Fortrydelse af en del af købet

· Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

· Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

6.2 Fortrydelsesret på montering

6.2.1 Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb af montering.

6.2.2 Fristen løber fra den dag, du modtager en ordrebekræftelse på dit køb. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret, før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.

6.2.3 I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

6.2.4 Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.

6.2.5 Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen kan gives ved at sende en mail til kundeservice@maxel.dk eller ved at ringe til os på 6913 8070. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte standardfortrydelsesformularen og sende den til os. Den finder du som bilag 1 til handelsbetingelserne.

6.2.6 Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men ønsker du alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve de rimelige omkostninger, for det arbejde, der allerede er leveret.

6.2.7 Omkostningen kan dog ikke overstige 799 kr.

6.2.8 Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

6.3 Fortrydelsesretten gælder ikke for følgende varer:

· Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med dit forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at du dermed mister din fortrydelsesret.

· Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på.

· Levering af fødevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, hvis forsegling er brudt.

6.4 Returnering af varer

6.4.1 Hvis du benytter dig af din fortrydelsesret, skal du afsende eller aflevere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter den dato, hvor du har meddelt os, at du udnytter din fortrydelsesret. Du skal selv afholde omkostningerne til returneringen af varen, og du er ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind.

6.4.2 Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, herunder som følge af anden håndtering af varen end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan altså prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede varen i en butik, men hvis varen er prøvet ud over dette, betragter vi varen som brugt, hvilket betyder, at du kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængigt af varens handelsværdi.

6.4.3 Varen bedes returneret i original emballage. Manglende eller beskadiget original emballage medfører oftest en forringelse af varens handelsværdi, som vi forbeholder os retten til at fratrække i tilbagebetalingen til dig.

6.4.4 Du bærer selv risikoen for varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and tracenummer.

6.4.5 Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Hvis du f.eks. skal returnere hvidevarer eller et større TV m.m., kan vores kundeservice finde en fragtmand til at hjælpe dig med returneringen. Udgifterne for returnering med fragtmand forventes højst at beløbe sig til 2.500 kr. afhængig af varetypen. Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice på 6913 8070, hvis du ønsker at returnere.

6.4.6 Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du enten:

· Sende varen til adressen www.maxel.dk, Att.: Returcenter, Elmegårdsvej 2, 4242 Boeslunde. Du bedes vedlægge en kopi af fakturaen samt advisere os på en af de beskrevne måder.

6.4.7 Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

6.5 Tilbagebetaling af penge ved fortrydelse

6.5.1 Hvis du benytter dig af din fortrydelsesret, vil vi tilbagebetale alle beløb modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsform end den billigste, vi tilbyder). Tilbagebetalingen vil ske uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi modtog din meddelelse om, at du udnytter din fortrydelsesret. Vi kan dog tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

6.5.2 Ved tilbagebetalingen anvender vi samme betalingsmiddel, som du har benyttet ved betalingen for varen, medmindre du udtrykkeligt har accepteret andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

6.5.3 Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.

6.6 Udvidet returret

6.6.1 Når du køber hos MAXEL, har du i tillæg til fortrydelsesretten (beskrevet i pkt. 6.1), 30 dages fuld returret på varer. Det betyder, at du uden begrundelse kan returnere dine købte varer, inden den udvidede returret udløber. Den udvidede returret udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, udløber den udvidede returret fra den dag, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

6.6.2 I tillæg til varerne beskrevet i pkt. 6.3, gælder den udvidede returret ikke for:

· Abonnementer & specialbestillinger.

· Apple produkter hvor emballagen er brudt.

· Mobiltelefoner hvor emballagen er brudt.

· PC-komponenter hvor emballagen er brudt

· Forbrugsvarer, som batterier og blæk, hvor emballagen er brudt.

6.6.3 Ved mistanke om misbrug gælder den udvidede returret ikke.

6.6.4 Læs mere om den udvidede returret og MAXEL kundefordele her.


7. Reklamation


7.1 Når du køber varer på www.maxel.dk finder købelovens mangelsregler anvendelse.

7.2 Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

7.3 Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid.

7.4 Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Gem derfor din kvittering for de evt. fragtomkostninger.

7.5 Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

7.6 Hvis du ønsker at reklamere, kan du:

· Sende din vare til: www.maxel.dk, Att.: Returcenter, Elmegårdsvej 2, 4242 Boeslunde. Send varen forsvarligt emballeret og vedlæg en kopi af din faktura og evt. en beskrivelse af hvad du ønsker at reklamere over. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Send varen forsvarligt emballeret.

· Besøge din lokale MAXEL butik og få hjælp af vores butikspersonale. Husk at medbringe en kopi af din faktura.

7.7 Vi anbefaler altid, at man kontakter supportlinjen til dem, der har produceret varen, for at se om de kan afhjælpe en evt. udfordring over telefonen.

7.8 Oplysning om klagemuligheder

7.8.1 Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: 6913 8070 eller på e-mail kundeservice@maxel.dk.

7.8.2 Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, har du følgende klagemuligheder:

· En klage over et produkt kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus her.

· EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kundeservice@maxel.dk


8. Personoplysninger


8.1 Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger i vores persondatapolitik.


9. Forsikringer og abonnementer


9.1 For visse varer tilbyder MAXEL, at du kan tegne en forsikring. Hvis du ønsker at tegne en forsikring, kan du finde priserne samt vilkår for køb. Hvis du har købt et abonnement eller en vare inkl. abonnement, accepterer du både leverandørens abonnementsbetingelser og handelsbetingelserne fra MAXEL.


10. Kontakt


10.1 Vedrører din henvendelse køb på www.maxel.dk, bedes du kontakte vores kundeservice

10.2 Hvis du ønsker at kontakte MAXEL hovedkontor, kan du kontakte os på: MAXEL, Gl. banegårdsplads 4, 4220 Korsør, E-mail: kundeservice@maxel.dk, CVR: 35946152.
 

Bilag 1 - Standardfortrydelsesformular


(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

- Til MAXEL, Elmegårdsvej 2, 4242 Boeslunde, tlf.: 69138070, kundeservice@maxel.dk:

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato

(*) Det ikke relevante udstreges